راه زندگی نه این است سردار الم خدای دین است
شما دست از کفر نمیکشید ما چگونه دست از حق ۱۲ اسلام ۱۲ برداریم حق خاندان رسالت و فرزندان فاطمه و علیست شما در ناحق پافشاری میکنیداسلام حق 245 یعنی فاطمه 135+ علی 110علی = 245اسلام حق 254 فاطمه و علی 245 فاطمه 135 فاطمه -3 خلیفه = 132 اسلام منهای فاطمه 3 خلیفه541 گمرا کفر 541 ابجد ابوبکر و عمر541 +430 مقصر 971 ظالم به دست میآید اسلام حق 245-231 ابوبکر = 14 معصوم به ابجد مقصر 430+ ابجد ابوبکر و عمر 541 =971 ظالم ميشود مقصر430+ 231ابوبکر =عثمان 661 + 310 عمر= 971ظالم به ابجد قرآني ظالم 971+231 ابوبکر = 1202 ابجد سه خليفه ابومکر عمر عثمان 1202به دست ميآيد مقصر 430+231 ابجد ابوبکر= 661 عثمان ابوبکر وعمر 541 +430 =971 ظالم ميشود مقصر430+ 231ابوبکر =عثمان 661 + 310 عمر= 971ظالم و بر عکس مثل نام ابوبکر رکب وبا هستاگر کلمه ظالم 971- مقصر 430 کني= 541 جمع ابجد ابوبکر و عمر 541+430 مقصر =971 ظالم به دست ميآيد 541- 310عمر کني = 231 ابوبکر رکب وبا ميباشد مقصر 430+ ابوبکر 231=661 عثمان در ميآيد مقصر 430 + 310 عمر =740 مقصرعمر با سلام به وبلاگ راه حق 26 ابجدصغیر مولاء علی۲۶ خوش آمدید در گوگل سرچ کنید لا اله الا الله 46 محمد 20+26 علی = 46 راه حق 26 و نام جدید و زیبای محمد و علی را ببینید جدیده از هر طرف علی محمد خوانده میشود 180 درجه یک درجه هم برای دیگران باقی نذاشتم گذاشتم روی 180درجه که دشمنان باورشون بشه فقط و فقط حق ۱۲ اسلام ۱۲ و دوازه ساعت ۱۲ماه ۱۲ کعبه هم دوازده ضلع دارد اضلاع کعبه ۱۲ و پنج سطح با پروردگار الله محمد علی فاطمه حسن وحسین دروزه کعبه ۵ تن علی در کعبه چون آمد به دنیا شکاف کعبه میگوید همین را اولین مقتدای عالم از جبرئیل پرسید علی را میشناسی فرمود چگونه استاد خود را نشناسم وقتی چشم باز کردم علی بالای سرم دیدم بنازم من امیرالمومنین حیدر علی را که در کعبه به دوش مصطفا بنهاده او پا علی در کعبه چون آمد به دنیا شکاف کعبه میگوید همین را ۱۲ امام شیعه عکس نام محمد علیست۱۸۰ درجه گردش عالم علی میشود محمد جانشین محمد علیست ۱۸۰تقسیم بر 14 معصوم = 12 امام جانشین خاتم الانبیاء ۵ تن +و ۱۲ امام+ و +۱۴ معصوم = ۳۱ قرآن ناطق۳۱ کلام حق ۳۱ ۵+۱۲+۱۴ معصوم = ۳۱ ضربدر ۵ تن ۱۵۳ +۱۱۰ ۲۵۳ +۹۲ محمد = ۳۴۵ + ۲۰حسین= ۳۶۵ روز سال ۱۲ امام شیعه عکس نام محمد علیست۱۸۰ درجه گردش عالم علی میشود محمد جانشین محمد علیست ۱۸۰تقسیم بر 14 معصوم = 12 امام جانشین خاتم الانبیاء ۵ تن +و ۱۲ امام +۱۴معصوم = ۳۱ قرآن ناطق۳۱ کلام حق ۳۱= ۵تن+۱۲+۱۴ معصوم = ۳۱ ضربدر ۵ تن ۱۵۳ +۱۱۰ ۲۵۳ +۹۲ محمد = ۳۴۵ + ۲۰حسین= ۳۶۵ روز سال به ابجد صغیر اسلام 12 حق 12 ساعت 12 ماها 12 اهل 12 سنی 12 معتقد به 12 امام باید باشد به ابجد کبیر اسلام 132+12 اسلام به ابجد صغیر = 144 آیه وعتصمو بحبل الله جمیعا"ولا تفرقوهم ابجدش 144 ضرب 12 امام در 12 = 144 ریسمان الهی 12 فرزندان رسول خداست اسلام به ابجد کبیر و صغیر 144 میباشد اسلام 132 + علی110+92محمد + قرآن ناطق31 = 365 روز سال قرآن ناطق 31 منظور جمع 14 معصوم +12 +5=31 به ابجد کبیر اسلام 132+12 اسلام به ابجد صغیر = 144 آیه وعتصمو بحبل الله جمیعا"ولا تفرقوهم ابجدش 144 در حالی که ۷۳ فرقه کفر در مسیحیت و در اسلام هم ۷۳ فرقه به گفته پیامبر بعد از من دین اسلام را ۷۳ فرقه باطل و یک فرقه حق که ابجد شیعه حق نبی ۲۶ علی ۲۶ راه حق ۲۶ شیعها ۲۶ وصیت ۲۶ بیعت ۲۶ با علی باید بیعت میکردند ولی با ابوبکر ۲۷ +عمر ۲۲ +عثمان ۲۵= ۷۴ فرقه که توسط این سه منافق اسلام را از هم پاشید این چشمه آفتاب سرداره راه حق عشق خدا علیست کسی کو گفته از علمو درایت بیانات متین غیر از علی نیست آئینه رویمحمد علیست جانشین حق پیغمبر علیست مگر نام محمد هم علی نیست مگر این بت شکن دوش نبی نیست مگر این فاتح خیبر علی نیست مگر این زاده کعبه علی نیست مگر این ثاقی کوثر علی نیست مگر عم نبی مولاء علی نیست مگر داماد پیغمبر علی نیست ابوبکرو عمر دیگر خر کیست ابوبکر دوسال خلافت نکرده از دنیا رفت رئیس جاسوسان و منافقان بوده است جانشینه مصطفا این مرتضا مولاء علیست بت شکن در کعبه بر دوش نبیست زاده محراب کعبه شهید محراب علیست سایه پیغمبر ندارد هیچ میدانی چرا آفتابی چون علی در سایه پیغمبر است آئینه روی محمد علیست در روز غدیر خم نور حق پیدا شد وز جهاز اشتران منبری بر پا شد بگرفت محمد چو علی را سر دست سوگند به ذات حق که حق پیدا شد با هر تپشی که در دله آگاه است یک نغمه لا اله الا الله است توحیدو نبوتو امامت هر سه در گفتن یک علی ولی الله است
قرآن سوزی
در گذشته ضمن تاکید بر اهمیت نگارش گفتار و رفتار رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم برای شناخت دین، مطالب مستندی را درباره ی موضع گیری خلفا دربرابر سنت نقل کردیم. روشن شد که هر سه خلیفه ی اهل سنت، از نقل و نشر سنت نبوی ممانعت به عمل آورده و در مواردی به سوزاندن نوشته ها و زندانی کردن و تبعید ناقلین سنت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه وآله اقدام کرده اند. (۱)
اکنون نیز مورد دیگری را که به همین رفتار خلفا مربوط می شود، نقل می کنیم تا پایان بخش گزارشات مان در این زمینه باشد. منابع اهل سنت این گونه نقل می کنند:به عمر بن خطاب خبر رسید که در دست مردم کتاب هایی پیدا شده است. وی آن کتاب ها را رد کرد و ناپسند دانست و گفت: ای مردم! به من خبر رسیده است که در دست شما کتاب هایی پیدا شده است، بهترین کتاب ها نزد خداوند، راست ترین و استوارترین آنهاست، پس هیچ کس نزد خود کتابی نگه ندارد، مگر این که آن را به من نشان دهد تا من نظر خود را در مورد آن کتاب بیان کنم. مردم گمان کردند که عمر می خواهد کتاب ها را بررسی و ارزیابی کند تا در آنها اختلاف و مشکلی نباشد، پس کتاب های خود را به او دادند اما عمر همه کتاب ها را به آتش سوزاند و در موردشان گفت: دروغ هایی هانند دروغ های یهودیان و مسیحیان!!!. (۲)
آن چه درمورد این روایت تاریخی به ذهن می رسد، این است که:
۱- فراخواندن همه کتاب ها برای بررسی و زدودن مطالب نادرست، کاری بسیار شایسته و منطقی است، ولی آیا “عمر” قصد داشت این کار را به تنهایی انجام دهد، یا برای این کار گروه علمی متشکل از اصحاب دانا و آگاه از سنت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم را در نظر داشت؟ ظاهرا پاسخ اول درست است، چون در گفته ی “عمر” آمده که “من نظر خود را در مورد آن کتاب ها بیان کنم“. پس “عمر” خود را در موقعیت شخصی آگاه به سنت رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم قرار داده است. آیا “عمر” چنین دانشی به سنت داشته است؟ جواب این سوال منفی است، عمر بارها و بارها ناتوانی خود را در پاسخ به پرسش های مسلمانان نشان داده و حضرت امیرمومنان علی علیه السلام را به دانایی ستوده است. به نظر شما چه هدفی در پس پرده ی این فراخوان عمومی بوده است؟ ادامه ماجرا این هدف را نشان می دهد: سوزاندن و از بین بردن هر مطلبی که به شکل مکتوب در اختیار مسلمانان قرار داشته است.
۲- فرض می کنیم که هدف “عمر” از این فراخوان همان مطلبی بوده که خود اظهار داشته است و می خواسته نظر خود را در مورد کتاب ها بیان کند تا مطالب نادرست و مشکل دار از دست مردم حذف شود و تنها مطالب صحیح و آنچه واقعا سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم بوده، ثبت شود. در این صورت آیا از نظر منطقی این کار درست است که بدون بررسی و مراجعه به دانایان، هر آنچه به شکل مکتوب در اختیار مسلمانان بوده، طعمه ی حریق گردد؟ آیا در بین این کتاب ها هیچ مطلب صحیحی وجود نداشته است؟ آیا منطقی است که بدون خواندن مطلبی، آن را دروغ اعلام کنیم؟
۳- مسلمانان با چه زمینه ی ذهنی، نوشته های خود را در اختیار “عمر” قرار دادند؟ غیر از این بود که “عمر” اعلام داشت می خواهد نظر خود را در مورد آن کتاب ها بیان کند؟ آیا مردم به این وعده اعتماد نکردند؟ آیا پاسخ اعتماد مسلمانان، سوزاندن کتاب های آنان، آنهم بدون بررسی و اعلام دلیل اشکال، بود؟ آیا مسلمانان مالک آن کتاب ها نبودند؟ از بین بردن اموال مسلمانان بدون استدلال و توضیح از نظر شما کار درستی است؟
هرچند اشکالات دیگری نیز در این مورد وجود دارد و نیز مطالب دیگری درمورد ممانعت خلفا از تدوین و نشر سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در کتب اهل سنت گزارش شده است، اما مسئله را در اینجا به پایان می رسانیم ولی برای دسترسی به نتیجه، مطلب بعد را به بررسی جواب هایی که علمای اهل سنت در این مورد بیان کرده اند، اختصاص می دهیم. بیان این نکته لازم است که تا امروز هیچ یک از علمای اهل سنت، ماجرای ممنوعیت نقل احادیث و سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم از سوی دستگاه خلافت را رد نکرده است.
پی نوشت ها:
۱- برای اطلاع بیشتر به سلسله مطالب “خلفای اهل سنت و دانش دینی”، شماره های ۵، ۱۳، ۱۵و۱۷ مراجعه فرمائید.
۲- برخی از منابع اهل سنت:
الف- الطبقات الکبری، جلد۵، صفحه۱۸۸/ب- تقیید العلم، صفحه۵۲/ج- کنزالعمال، جلد۵، صفحه۱۴۰/د- حیاة عمر بن الخطاب، صفحه۱۵۷/هـ- تدوین السنة، صفحه۲۷۴
۳۱۰بر عمر لعن ـ ۱۱۰ بر علی صلوات
شيخ ابوالحسن مرندي از شيخ حر عاملي(صاحب وسائل الشيعه) نقل نموده:
اميرالمومنين(عليه السلام) در حال طواف كعبه بود مردي پرده خانه كعيه را گرفته و صلوات
بر محمد و آل محمد مي فرستاد. حضرت بر او سلام نمود. دفعه دوم حضرت او را ديدند ولي
سلام نكردند. آن مرد عرض كرد يا اميرالمومنين چرا اين بار به من سلام ننموديد ؟ حضرت
فرمود: نخواستم تو را از ذكر لعن كه اين بار مي گفتي باز دارم. چرا كه لعن از صلوات بر
محمد و آل محمد بالاتر است . (مجمع النورين و ملتقي البحرذين ص 208). در روايت ديگر
آمده است : مرد خياطي دو پيراهن نزد امام صادق (عليه السلام ) آورد و عرض كرد : من
هنگام دوختن يكي از اين دو پيراهن صلوات بر محمد و آل محمد مي فرستادم و هنگام
دوختن ديگري لعن بر دشمنان محمد و آل محمد مي فرستادم. شما كداميك را اختيار
مي نماييد؟ امام صادق (عليه السلام) پيراهني را كه با ذكر لعن دوخته شده بود انتخاب
نمود و فرمود: من اين پيراهن را بيشتر دوست دارم.
(اماره الولايه ص 51 و تعليقه شفاء الصدور ج 2 ص 48).
امام صادق (عليه السلام ) بعد از هر نماز واجب چهار نامرد و چهار زن را لعن
مي فرمود: عمر، ابابكر، عثمان ، معاويه،عايشه، هند، حفصه،ام حكم خواهر معاويه
(تهذيب ج 2 ص 321 كافي ج 3 ص 342 بحار ج 30 ص 397 از تهذيب و ... )
پيامبر اكرم صل الله عليه و آله در تفسير آيه و عتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا فرمودند :
مراد از حبل الله علي بن ابيطالب است هركه بر دامان او چنگ زد به ريسمان بزرگ الهي
چنگ زذه است به ريسمان بزرگ الهي چنگ زذه است ( تفسير جامع ، برهان و ساير
تفاسير(روايي شيعه )به امام صادق عليه السلام عرض شد كه شخصي شما را دوست دارد
الا اين كه در برائت از دشمن شما ضعيف است. پس حضرت فرمود هيهات كذب من ادعي
محبتنا ولم يتبرء من عدونا. هرگز، دروغ مي گويد هر كس كه ادعا كند دوست ماست و از
دشمن مت بيزاري نجويد . (بحار ج27 ص 58 ح 18).قال الصادق (عليه السلام) : من شك
في كفر اعدائنا و الظالمين لنا فهو كافر. هر كس در كفر دشمنان ما و كساني كه به ما ظلم
كردند شك داشته باشد پس خودش كافر است.(اعتقادات صدوق باب اعتقاد في الظالمين
ص 103 بحار ج 8 ص 336 و ج 27ص 62).از ابي حمزه ثمالي سوال كرد از علي بن الحسين
(عليه السلام) در مورد دو خبيث فقال: كافران . كافر من تولاهما . فرمود: هر دو كافرند و هر
كسي آن دو را دوست بدارد كافر است. (تقريب المعارف ابي صلاح حلبي ص 244 به بعد و
بحار ج 69 ص 128 باب 101 كفر مخالفين).عمر (لعنه الله عليه ) و تمام كساني كه به آنان
اميرالمومنين مي گويند غير از ذات اقدس علي بن ابيطالب (عليه السلام) مبتلا به مرض اُبنه
هستند. (تفسير عياشي ذيل آيه شريفه 117 نساء و برهان نور الثقلين و ساير تفاسير روايي
ذيل آيه شريفه . غير شيعه سيوطي در تصحيح لغت اُبنه ابن اثير جزوي در اغلاط قاموس و
طبقات ابن سعد چاپ بولاغ مصر و صحيح بخاري چاپ هند تصريح به مطلب فوق دارند).
** شادي روح شير ايران بابا شجاع ابولولو كاشي صلوات ياحيدر**
روزی.امام موسی بن جعفر علیه السلام فرمودند:
(...هما کافران - علیهما لعنه الله والملائکه و الناس اجمعین - والله ما دخل فی قلب
احد منهما شیء من الایمان...کانا خداعین مرتابین منافقین حتی توفتهما ملائکه
العذاب الی محل الخزی فی دار المقام.)۱
یعنی:(...هر دو نفر (فلانی وفلانی) کافرند-نفرین خدا وفرشتگان و همه مردم بر آنها
باد- به خدا سوگند هیچگاه به دل ایمان نداشتند...همیشه حیله باز واهل شک وریب چ
و نفاق بودند تا ملائکه عذاب آنها را قبض روح و به جایگاه ذلت و خواری در دارالمقام (دوزخ) فرستادند.)
۲.ابو حمزه ثمالی می گوید:به امام علی بن الحسین (امام سجاد)علیه السلام عرض
کردم :) اسالک عن فلان و فلان) از شما درباره فلانی و فلانی سوال دارم؟ حضرت
علیه السلام در پاسخ فرمودند: (فعلیهما لعنه الله بلعناته کلها ماتا والله و هما کافران مشرکان بالله العظیم.)۲
یعنی:( لعنت خدا بر ان دو باد به عدد تمام لعنت های الهی و به خدا سوگند ان دو
مردنددر حالی که کافر و مشرک به خدای بزرگ بودند.)
ا.اصول کافی ج۸ ص۱۲۵ ح۹۵.
۲.بصائر الدرجات ص ۲۶۹ج۹-بحارالانوار ج۳۰ ص۱۴۵.
تولی و تبری
قال الامام الصادق علیه السلام:«کذب من زغم انه یحبنا و لم یتبرء من اعدائنا».۱
«دروغ می گوید کسی که گمان میبرد از دوستداران ماست ولی از دشمنان ما بیزاری نمی جوید».
قال الامام الرضا علیه السلام:«کمال الدین ولایتنا والبرائه من عدونا».۲
«کمال دین در ولایت و دوستی ما وبرائت و بیزاری از دشمنان ماست».
قال الامام الصادق علیه السلام:«نحن معاشر بنی هاشم نامر صغارنا و کبارنا بسبهما و الیرائه منهما».۳
«ما گروه بنی هاشم (اهل بیت علیه السلام) کوچک و کهنسال خویش را به سب و بیزاری از ان دو
(فلانی و فلانی) امر می نماییم».
ا.بحارالانوار ج۲۷ ص۵۷.
آب فرات طغیان نموده و مردم از غرق شدن به امیر مومنان علی علیه السلام
پناه بردند. آن حضرت بر مرکب رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم سوار شده و
همراه مردم از کوفه بیرون آمدند تا کنار رود فرات رسیدند . پس حضرت پیاده شده و
وضو ساختند و به تنهایی نمازی خواندند و مردم ایشان را می دیدند سپس دعاهایی
خواندند که مردم شنیدند.
آنگاه در حالی که تکیه به چوب دستی خویش نموده بودند به سوی فرات پیش آمده و
بر روی آب زده و فرمودند: به اذن پروردگار فرو بنشین . ناگهان آب فرو رفته به
صورتی که ماهیها در قعر آن نمایان شدند و بسیاری از آنان بر آن حضرت به عنوان
"امیرالمومنین" سلام کردند. دسته ای همچون جری و مار ماهی و زمار سخن
نگفتند. مردم تعجّب کردند و علت تکلّم دسته ای و سکوت بقیه را سوال کردند؟
حضرت فرمودند: آن ماهی ها که پاکیزه بودند به سخن آمدند و آن دسته که حرام و
نجس و از ولایت ما دور بودند، ساکت ماندند.
1.ارشاد القلوب دیلمی: مجلد 2/39 ؛ بحارالانوار: 41/268 ، ح 22.
منظور از شیطان در قرآن کیست؟
«وقال الشیطان لماقضی الامر»یعنی:«و شیطان هرگاه
که کارتمام می شودمیگوید:»
عیاشی از امام باقر علیه السلام روایت کرده که حضرت
فرمودند:در این آیه و هر کجا در قرآن جمله ی
«قال الشیطان» است منظور «عمر» می باشد.
ابوحمزه ثمالی رحمةالله از امام سجاد علیه السلام روایت می کند:
من لعن الجبت و الطاغوت لعنة واحدة کتب الله له سبعین الف الف حسنة
و محی عنه سبعین الف الف سیئة و رفع له سبعین الف الف درجه و من
امسی یلعنهما لعنة واحدة کتب له مثل ذلک. قال: فمضی مولا نا علی
بن الحسین علیهم السلام فد خلت علی مولانا ابی جعفر محمد الباقر
علیه السلام فقلت: یا مولای حدیثاً سمعته من ابیک ، فقال: هات یا ثمالی
فاعدت علیه الحدیث؟ فقال:نعم یا ثمالی اتحب ان ازیدک؟ فقلت: بلی یا
مولای. فقال: من لعنهما لعنةواحدة فی کل غداة لم یکتب علیه ذنب فی
ذلک الیوم حتی یمسی و من امسی و لعنهما لم یکتب له ذنب فی لیلة
حتی یصبح.قال: فمضی ابوجعفر ، فد خلت علی مولانا الصادق علیه السلام
فقلت: حدیثاً سمعتهمن ابیک وجدک. فقال: هات یا اباجعفر فاعدت علیه
الحدیث ، فقال: حقاً یا ابا حمزه ثم قال علیه السلام:و یرفع له الف الف درجه
ثم قال: ان الله واسع کریم.1
یعنی: «کسی که یک مرتبه لعن بفرستد بر جبت و طاغوت ، خدای
تبارک و تعالی هفتاد هزار هزار (هفتاد میلیون) حسنه برای او ثبت
می نماید و هفتاد هزار هزار کناه او را می بخشد و هفتاد هزار هزار
درجه بر او می افزاید و اگر کسی در شامگاه این چنین کند همان
ثواب را برای او می نویسد.
ابوحمزه گوید: بعد از شهادت امام سجاد علیه السلام خدمت مولایم
امام باقر علیه السلام شرفیاب شدم و عرض کردم: مولای من ! حدیثی
است که از پدر بزرگوارتان شنیده ام.فرمودند: بگو. و من حدیث را
برای حضرت خواندم. حضرت فرمودند: بله ؛ ای ثمالی آیا دوست داری
که من هم بر آن بیفزایم؟ عرض کردم: آری ای مولای من.حضرت
فرمودند: هر کس که آن دو را یک مرتبه لعن کند در هر صبحگاهان هیچ
گناهی برای او نوشته نمی شود در آن روز تا این که شب هنگام را درک
کند و هر کس شب را سپری کند و آن دو را لعن کند برای او گناهی
نوشته نمی شود در آن شب تا این که صبح را درک کند.ابوحمزه گوید:
بعد از شهادت امام باقر علیه السلام خدمت مولایمان امام صادق علیه
السلام شرفیاب شدم و عرضه داشتم: حدیثی است که از پدرتان و
جدتان شنیده ام. حضرت فرمودند: بگو آن را ای اباحمزه. من نیز حدیث
را برای حضرتش خواندم.حضرت فرمودند: حق است ای اباحمزه و
فرمودند: و هزار هزار (یک میلیون) درجه براو افزوده می شود. سپس
فرمودند: همانا که خدا وسعت دهنده و بخشنده است.»
*قال الصادق:« علیه السلام:«من شک فی کفر اعدائنا و الظالمین لنا فهو کافر.»۱
امام صادق علیه السلام فرمودند:« هر کس در کفر دشمنان ما(اهل بیت علیهم السلام)
وکسانی که به ما ظلم کرده اند شک کند او خود کافر است».
1.بحارالانوار ،ج 8 ،ص 337.
*الف_امیرالمومنین علی علیه السلام:
۱) لهن الله فلانا (در روایت به اسم دومی تصریح شده است) فلولاه مازنی الا شقی
او شقیقة.»۱
یعنی:«خدا فلانی(در روایت به اسم دومی تصریح شده است) را لعنت کند، اگر او
نبود هیچ مرد و زنی زنا نمی کرد مگر زن و مرد شقی.»
۲) محمد بن مثنی که یکی از راویان حدیث است در کتاب خود از حارث بن مغیره نضری
روایت کرده که او به امام صادق علیع السلام عرض کرد :«ابو معقل مزنی مرا
خبر داد از امیرالمومنین علیه السلام که آن جناب نماز مغرب را با جماعت خواند و در
رکعت دوم، قنوت خواند و لعن کرد معاویه و عمرو بن العاص و ابوموسی اشعری و
ابوالاعمر سلمی را. حضرت فرمود: راست گفت پس تو هم ایشان را لعنت کن.»۲
ب_ فاطمه زهرا علیها السلام خطاب به اولی فرمودند:
«و الله لا دعون الله علیک فی کل صلاة اصلیها.»۳
یعنی:« به خدا قسم، در هر نمازم بر تو (اولی) نفرین می کنم.»
«بر عمر لعنت بر آل محمد صلوات»
۱. بحار اللنوار؛ ج۵۳، ص۳۱.
۲. برائت از دشمنان اهل بیت علیهم السلام؛ ص۱۱، به نقل از: شاخه طوبی(مخطوط).
۳. الامامة و السیاسة؛ ص۲۰.
*قال الصادق علیه السلام «کل ضلامة حدثت فی الاسلام او تحدث و کل دم مسفوک
حرام، و منکر مشهود، وامر غیر محمود، فوزره فی اعناقهما و اعناق من شایعهما الی
یوم القیامة».
امام صادق علیه السلام فرمودند:« هر ظلمی که در اسلام اتفاق افتاده و یا در آینده تا
روز قیامت اتفاق افتد، و هر خونی که تا قیامت به حرام بر زمین بریزد، و هر عمل
منکر و ناشایستی که تا روز قیامت اتفاق افتد، همانا وزر و وبال گردن آن دو(فلانی و
فلانی) و پیروان آن دو نوشته خواهد شد».۱
۱.مجمع النورین، ص124.
اگر ابولولو ای در کار نبود شیعیان علی در غمو ماتم فرو میرفتند میکشم شادان نفس پرواز میکنم بیروت از قفس نامه ی حضرت ابولؤلؤ رحمة الله به عمر بن خطاب
کیاست و زیرکی حضرت ابولؤلؤ رحمة الله در اقدام خود به حدی بود که
او مدتی قبل از مضروب نمودن عمر ضمن نامه ای به عمر به شکل
سرپوشیده و بدون آنکه عمر غرض اورا بفهمد حکم و سزای کسی
را که نسبت به مولا و آقای خود جسارت و همسر او را مورد هتک و
آزار و اذیت و فرزند او را به قتل برساند ، سوال نمود و اقدام آینده خود
را مستند به حکم خود او ساخت.
به متن زیر توجه نمایید:
«حضرت ابولؤلؤ رحمة الله به عمر نامه نوشت که جزای کسی که عصیان مولایش را نماید وملک مولایش
را غصب کند و همسر مولایش را مورد اذیت وضرب و شتم قرار دهد چیست؟ عمر نیز در پاسخ مکتوب
داشت: بدرستی که قتل چنین کسی واجب است. فلذا هنگامیکه حضرت ابولؤلؤ رحمة الله خود را به عمر
رسانید تا او را به هلاکت برساند با استناد به مکتوبه او خطاب به او کرد و فرمود: چرا عصیان مولایت
امیرالمؤمنین علیه السلام را نمودی؟! چرا همسر او فاطمه را مورد ظلم خویش قرار دادی و فرزندش را
سقط نمودی؟! آنگاه در حالیکه او را لعن می نمود ضربه های پی در پی بر او وارد می کرد».۱
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.طریق الارشاد،ص۴۵۶
لعنیه خواجه نصیر
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وغصب حقَّهم و
هو الزنديق الأكبر الأحمق الأبتر، الكافر المردود، ثاني اثنين نمرود، الفاسق الفاجرالمشرك المطرود، عدوُّ الله وعدوُّ الرسول الذي انكر حقّ البتول غاصب أرض فدك، المدفون بقعرالدرك، رأس اهل الضلالة والشقاوة، خسِر الدنيا والآخرة، الملقب بكلب وادي التهامة، المؤبَّد في عذاب يوم القيامة، قاطع حقِّ الخلافة، ابو بكر بن ابي قحافة لعنة الله عليه.
اللهم العن الشقيّ الأعظم والملحد المشرك المجتذم، رئيس اهل الظلم، عدوَّ الله وعدوَّ الوليّ، الملعون بالنّص الجليّ، غاصب حقّ ابي تراب باعث ايجاد النّار والعذاب مخرِّبَ المسجد والمحراب فرعون امّةِ شافع يوم الحساب، المحروم من الحسنات والثواب مردود الأعمال والأداب الظالم عند اولي الألباب الكافر في جميع الكتاب المعذب بجميع العِقاب المُخاطب بكلب السّقر الكذّاب الفاجر المرتد المرتاب المخلَّد في غضب الملِكِ الوهاب عمر بن الخطاب عليه اللعنة والعذاب.
اللهم العن الأشل الأعرج الأحمق الأعوج الخليفة بغير الحق الفاسق الفاجر المنافق الكافر، اكبر وُلدِ الشيطان سارق كلام الله الملِكِ المنَّان دجّال آخر الزمان شارب الزّقوم لابس القطران اِمام اهل النيران ثالث قارون وهامان مبطل الآيات واحكام القرآن الملّقب بكلب الأوثان الواصِل الى عِقاب الرَّحمان الشيطان بن الشيطان عثمان بن عفّان عليه اللعنة والنيران.
اللهم العن الشريرة الملعونة الطّاغية الباغية المحاربة حرب الجمل المُخلّدة في عذاب الملِكِ الأعظم الأجل، المُعذّبة في قعر الدركِ الأسفل من النار بنت شرير الأشرار وخليفة الكُفّار والفُجار الذليلة في يوم الآتية بنت ابي بكر اللعين عايشة لعنة الله عليها.
اللهم العن من حارِبَ خليفة الرّحمان وجوس امة رسول السُّبحان، شَدّاد اهل بيت الأمين،عدُوّ الله وعدوّ امير المؤمنين، المكنّى بخال الكافرين امير الفاسقين والفاجرين وسبب تضييع مذهب سيِّد المرسلين الملعون بالدّلائل والبراهين رئيس الأشقياء من الأوَّلين والأخرين لعنةً عليه من الآن الى يوم الدّين مؤسِّس الظُّلم والبِدعة والطُّغيان معاوية بن ابي سفيان عليه غضب الرحمان .
اللهم العن الزِّنديق بن الضَّحّاك الكافِرَ المنافقَ السّفاكَ الظّالمَ العاصيَ الطّاغيَ الباغيَ المُعاديَ المُفسدَ المُلحدَ المُجرمَ وَلَدَ الزِّنا قاتِلَ سيِّد الشُّهداء اشقى الأشقياء الذّي عجز عن لعنه جميعُ الأشياء، المُسوَّدَ وجهه في الأخرة والأُولى المُقيدَ بسخط خالق الأرض والسماء النَّجسَ الكلبَ الظّالمَ، المَحبوسَ في قعر الهاوية يزيد بن معاوية لعنة الله عليه.
اللهم العن الكافرَ الفاسقَ الفاجرَ المُنافقَ المُشركَ المَلعونَ الزِّنديقَ المَطعونَ الظالمَ الجبّار المَكّار الشريرَ المردودَ كاتبَ عثمان الغدّار، عدُوّ الله وعدُوَّ امير المؤمنين الكرّار، الشقيَّ المشهور بين الأُمم، الخائن الخاسر في الوجود والعدم خنزير وادي العرب والعجم الدائم في عذاب جهنّم مروان بن الحكم لعنة الله عليه .
اللهم العن مُصنِّفَ أحاديثِ الخِلافِ مُخترعَ البِدعةِ في الحَجِّ والطّوافِ الكافرَ الطّامعَ اللعينَ النسناسَ الجبارَ المنكورَ الخنّاسَ الذي يوسوسُ في صدور الناس عدوَّ الله وعدوَّ اميرِ البررةِ، شيخ الكفرة والفجرة ابا هريرة لعنة الله عليه.
اللهم العن امير الكوفة وبغداد ثاني اثنين نمرود وشدّادَ باعث اهل الفساد الملعون في المبدء والمعاد الكافر في الآباء والأجداد المُبَرَّءَ من كلِّ صلاحٍ وسدادٍ المُضطر في يومٍ يُنادي المنادِ المشهور في جميع البلاد بالشّرِّ والعناد الدَّيُّوثَ القوّاد لعنه الله وحشره مع الشّياطين في يوم المعاد عُبيد الله بن زياد لعنة الله عليه.
اللهم العن من اقرّ بظلمه آحاد الممكنات واعترف ببغيه افراد الموجودات المذموم في الأرضين والسموات الخائف في يوم العَرَصات، المحرومَ من الثواب والدرجات، مغضوبَ ربِّ العالمين قاتل امير المؤمنين، عدوَّ الله وعدوَّ الرسول وأهل بيت الجليل، الشُّؤمَ الملعونَ في التوراة والإنجيل الميشومَ بتأويل الكتاب والتَّنزيل اليهودَ الفاجرَ البخيلَ وَلَدَ الزِّنا الذي خلَّدَهُ الله في عذابِ غِلاظٍ وشِدادٍ عبد الرحمان بن المُلجم المُراديَ لعنة الله عليه.
اللهم العن من دخلَ في سقيفة بَني ساعدة المُقرَّ بخلافة ابي بكر بن ابي قحافة الذي انكر بيعة يوم الغدير الكافرَ الملعونَ الشّريرَ عدوَّ الله وعدوَّ رسول الملِكِ المَعبود الذي فُضِّلَ عليه كلبُ النَّصارى واليهود المردودَ الغاوي الضَّالَّ الهالِكَ عون بن مالِكِ لعنة الله عليه.
اللهم العن شَديدَ العداوة من المهاجر والأنصار الذليلَ الخبيثَ الذي اعان الكفّار والفجّارَ رئيسَ المنافقينَ والاشرار الذي لم يؤمن بالله ورسوله المُختار دليلَ المنافقين الى النار عينَ المعايب والفضايح جامع السّفايح والقبايح مقتدى اهل البهتان والخوف عبد الرحمان بن عوف لعنة الله عليه.
اللهم العن الكافرَين الفاسقَين الملعونَين المشهورَين الباغييَن في البر والبحرَين رئيسَي اهل الظُلم في المشرقَين والمغربَين مُخرِّبَي الحرمَين الشّريفَين باعثيْ حرب الجمل والصِّفَّين مع امام الكونَين، الكافرَين الزِّنديقَين قاطعيْ سُبُلِ الخير اعني الطلحة والزُّبير لعنة الله عليهما.
اللهم العن الظالمَين الطاغيَين الباغيَين الكافرَين الخبيثَين النّحسَين النّجسَين السَاحرَين الكاذبَين المجنونَين المحرومَين من ثواب يوم الوعد والوعيد عذّبهما الله في العذاب الأليم الشّديد اعني سعداً وسعيدَ لعنة الله عليهما.
اللهم العنهم جميعاً سيّما بني امية قاطبةً وخلفاءَ بني العباس ومن تابعهم إلى يوم الدين امين يا ربَّ العالمين اللهم العنهُمُ جميعاً إلى يوم القيامة اللهم العن اربعةً واربعاً:
"أبا بكر وعمر وعثمان ومعاوية وعايشة وحفصة وهنداً وامَّ الحكم اللهم عذِّبهم عذاباً يستغيث منه اهل النار، آمين ربَّ العالمين".
((ثم العن الثانی))
مر ابار نکوناید ز روی اعتقاد حق زهراخوردن ودین پیمبرداشتن
1-((هَلِ الدَّینُ إلاّ الحُبُّ وَ البُغضُ))
آیادین چیزی جزحّب وبغض است.
( امام باقر(ع):حدیث114ازفرات کوفی/428،بحارالانوار)
2-((مُدِّعِی حُبُّ عَلِی وَ عِداه،مِثلُ مَن أنکََرَ حَقّاً وأقَّر))
یعنی:کسی که ادّعای محبّت علی(ع)را دارد وهم
دشمنان آن حضرت را دوست می دارد،مانند کسی
است که حقی را هم انکار می کند وهم به آن
اقرار می کند.
3-((هَیهات!کَذِبَ مَنِ ؤأدَّعَی مَحَبَّتَنا وَ لَم یتَبَرَّء مِن عَدُوَّنا))
امام صادق(ع)فرمود:هیهات!هر کس اِدّعای محبّت ما
نماید ولی از دشمنان ما بیزاری نجوید،دروغ می گوید.
(کتاب السرائر3/640،بحار الانوار27/58)
4-((کَمالُ الدَّینِ وِلایتُنا،والبَرائةُ مِن عَدُوِّنا))
حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرموده است:
کمال دین ولایت ما همراه با تبرّی از دشمنان
ماست. (کتاب السرائر3/640،بحار الانوار27/58)
5-((عَن أبِی حَمزَةَ الثُّمَالِی قالَ:قُلتُ لابی جَعفَر(ع):وَمَن أعداءُ اللهِ ،اصلَحَکَ الله؟
- قالَ:الاوثانُ الاربَعَة. قُلتُ:وَمَن هُم؟ -قالَ:أبوالفُصَیل و رَمع و نَعثَل
ومُعَاوِیة ومَن دانَ دِینَهُم،فَمَن عَادی هؤلاء ِفَقَد عَادی اَعداءَاللهِ.))
ابوحمزه ثمالی می گوید:به امام باقر(ع)عرض
کردم:اصلحک الله، دشمنان خدا کیستند؟
فرمود:بتهای چهارگانه. فرمودم:انها کیستند.
-حضرت فرمود:ابوالفضیل[ابوبکر]ورمع[عمر]و
نعثل[عثمان]ومعاویة وهرکس به دین ایشان
معتقدباشد،پس هرکس بااینان دشمنی نماید،با
دشمنان خدا دشمنی کرده است .
(تغسیرعیاشی2/268،بحارالانوار27/57)
6-((ثَلاثَة لایکَلِّمُهُمُ اللهُ یومَ القِیامَةِ ولایزَکِّیهِم وَلَهُم عَذابٌ ألِیمٌ:مَنِ ادَّعی إمامَةً مِنَ اللهِ
لَیسَت لَهُ ومَن جَحَدَإمامًا مِنَ اللهِ ومَن زَعَمَ أنَّ لَهُما فِی الإسلام نَصِیبًا))
امام صادق فرمود:3تن هستندکه خداوند در
روزقیامت با آنها تکلُّم نمی کند:کسی که به
دروغ ادّعای امامت ازجانب خدا کند،کسی که
باامام ازطرف خدابه ستیزافتدوکسی که
گمان نمایدکه برای عمر(لع) وابابکر(لع)
دراسلام نصیب وبهره ای است. (کافی1/373)
((ثم العن الثانی))
مر ابار نکوناید ز روی اعتقاد حق زهراخوردن ودین پیمبرداشتن
1-((هَلِ الدَّینُ إلاّ الحُبُّ وَ البُغضُ))
آیادین چیزی جزحّب وبغض است.
( امام باقر(ع):حدیث114ازفرات کوفی/428،بحارالانوار)
2-((مُدِّعِی حُبُّ عَلِی وَ عِداه،مِثلُ مَن أنکََرَ حَقّاً وأقَّر))
یعنی:کسی که ادّعای محبّت علی(ع)را دارد وهم
دشمنان آن حضرت را دوست می دارد،مانند کسی
است که حقی را هم انکار می کند وهم به آن
اقرار می کند.
3-((هَیهات!کَذِبَ مَنِ ؤأدَّعَی مَحَبَّتَنا وَ لَم یتَبَرَّء مِن عَدُوَّنا))
امام صادق(ع)فرمود:هیهات!هر کس اِدّعای محبّت ما
نماید ولی از دشمنان ما بیزاری نجوید،دروغ می گوید. (کتاب السرائر3/640،بحار الانوار27/58)
4-((کَمالُ الدَّینِ وِلایتُنا،والبَرائةُ مِن عَدُوِّنا))
حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرموده است:
کمال دین ولایت ما همراه با تبرّی از دشمنان
ماست. (کتاب السرائر3/640،بحار الانوار27/58)
5-((عَن أبِی حَمزَةَ الثُّمَالِی قالَ:قُلتُ لابی جَعفَر(ع):وَمَن أعداءُ اللهِ ،اصلَحَکَ الله؟
- قالَ:الاوثانُ الاربَعَة. قُلتُ:وَمَن هُم؟ -قالَ:أبوالفُصَیل و رَمع و نَعثَل
ومُعَاوِیة ومَن دانَ دِینَهُم،فَمَن عَادی هؤلاء ِفَقَد عَادی اَعداءَاللهِ.))
ابوحمزه ثمالی می گوید:به امام باقر(ع)عرض
کردم:اصلحک الله، دشمنان خدا کیستند؟
فرمود:بتهای چهارگانه. فرمودم:انها کیستند.
-حضرت فرمود:ابوالفضیل[ابوبکر]ورمع[عمر]و
نعثل[عثمان]ومعاویة وهرکس به دین ایشان
معتقدباشد،پس هرکس بااینان دشمنی نماید،با
دشمنان خدا دشمنی کرده است .
(تغسیرعیاشی2/268،بحارالانوار27/57)
6-((ثَلاثَة لایکَلِّمُهُمُ اللهُ یومَ القِیامَةِ ولایزَکِّیهِم وَلَهُم عَذابٌ ألِیمٌ:مَنِ ادَّعی إمامَةً مِنَ اللهِ
لَیسَت لَهُ ومَن جَحَدَإمامًا مِنَ اللهِ ومَن زَعَمَ أنَّ لَهُما فِی الإسلام نَصِیبًا))
امام صادق فرمود:3تن هستندکه خداوند در
روزقیامت با آنها تکلُّم نمی کند:کسی که به
دروغ ادّعای امامت ازجانب خدا کند،کسی که
باامام ازطرف خدابه ستیزافتدوکسی که
گمان نمایدکه برای عمر(لع) وابابکر(لع)
دراسلام نصیب وبهره ای است.
بر دشمنان اهل بیت (علیه السلام) لعنت بر دوستداران اهل بیت (علیه السلام) درود
يک از عقلي ترين مسائلي که با فطرت انسان کاملا همسان است و از جمله بديهيّات به حساب مي ايد دوستي و دشمني است.
اين قاعده اي مسلّم است که نظام خلقت بر ان پايه ريزي شده است و حتّي حيوانات نيز از اين قائده مستثني نيستند؛زيرا هر حيواني براي بقاي حياتش با همجنسان و همزيستان خود دوستي نموده و با دشمنان خود دشمني مي ورزد و به هيچ وجه به او نزديک نخواهد شد.
لذا خداوند متعال در کتابش از اين قائده سخن مي راند،انجه که مي فرمايد:
{يا ايُّا الّذينَ ءامَنوُا لا تَتّخِذَُوا عَدُوَّي و عَدُوَّکُم أولِياءَ} سوره ممتحنه ايه ۱
يعني:((اي کساني که ايمان اورده ايد!دشمنان من و دشمنان خود را دوست نگيريد))
و در جايي ديگر مي فرمايد:
{يا ايُّا الّذينَ ءامَنوُا لا تَتَولَّوا قَومًا غَضِبَ اللهُ عَلَيهِم} سوره ممتحنه ايه ۱۳
يعني:((اي کساني که ايمان اورده ايد!از کساني که خداي تعالي بر انها غضب نموده پيروي نکنيد))
(طبق فرموده پيامبر که فرمود :هرکس با فاطمه(س)دشمني کند با من دشمني کرده و کسي که با من دشمني کند با خدا دشمني کرده است و دشمن خداست.و هر کسي را که فاطمه(س) غضب کند من غضب نموده ام و کسي که من او را غضب نمايم مورد غضب خداوند قرار مي گيرد.مگر عمر (لع) قاتل و دشمن حضرت فاطمه زهرا(س)و مورد غضب او نبود پس عمر(لع) دشمن و غضب نموده خدابوده است)
هر گاه بين دو نفر يا دو گروه دشمني و مخالفتي بود هيچکس نمي تواند بگويد که من هر دو را دوست مي دارم ، چنان چه هر گاه شخصي طرفدار و دوستدار کسي است قطعاً با مخالفين او مخالف و با موافقين او موافق است؛خداون در اين رابطه مي فرمايد :
{ما جَعَلَ اللهُ لِرَجِلٍ مِن قَلبَينِ فِي جَوفِهِ} سوره احزاب ايه ۴
يعني:((خداوند در باطن هيچ فردي دو دل قرار نداده است))
هست ايين دو بيني ز هوس قبله عشق يکي باشد و بس
در ایه دیگر در مورد دشمنی کردن و جهاد کردن با دشمن خدا می فرماید:
{یا أیُّها النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَ المُنافِقینَ وَ اغلُظ عَلَیهِم وَ مَاواهُم جَهَنَّمُ و بئسَ المَصِیرُ}
یعنی:((ای پیامبر ! با کافران جهاد و مبارزه کن و بر انها بسیار سخت گیر؛ مسکن انها دوزخ است که بسیار بد منزاگاهی خواهد بود.))
(مگر عمر لعنته الله دشمن خدا نبود و دشمن خدا کافر بشمار می اید و هر کس که او را تایید کند از او کافر تر است پس به این نتیجه می رسیم که عمر و حامیانشان(سگ سنی) کافر بوده و باید با انها جهاد و مبارزه کرد.)
حال به دوستی و دشمنی می پردازیم که خوب و بد و یا دوستی و دشمنی در یک جا قرار نمی گیرد همانگونه که در ایه ای از سوره احزاب خدا می گوید که ما در باطن هیچ فردی دو دل قرار نداده ایم.پس به این نتیجه می رسیم که انسان باید یک گروهی را انتخاب کند و با دوستان او دوست و با دشمنان او دشمن بود زیرا که زندگی بشریت در این دو کلمه گنجانیده شده است،حب و بغض؛حال در دین شیعه به این دو عمل تولا و تبری می گویند که تولا معنی دوستی با اهل بیت و دوستی با دوستان انها،و تبری یعنی دشمنی با دشمنان اهل بیت و دشمنی با دشمنان انها.و این دو جزء دین می باشند؛
{ هَلِ الِّدینُ الّا الحُبُّ و البُغضُ } بحار النوار ۶۸/۶۳،حدیت ۱۱۴از تفسیر فرات کوفی/۴۲۸،از امام باقر (علیه السلام)
معنی:(( ایا دین چیزی جز حبّ و بغض است؟))
چنان چه گویی اگر شخصی با ولایتة اللهی امیر المومنین علی(علیه اسلام) بر سر ناسزاگاری و مخالفت براید و یا بد تر از ان اگر حقوق حقّه او را غصب نماید با اصل ایمان و با ذات اقدس و ازلی باری تعالی در ستیز و جنگ افتاده و در مقابل خداوند عَلَم مخالفت بر افراشته لذاست که پیامبر اکرم (ص) بارها و بارها با او می فرمود :
{(یا علی)حَربُکَ حَربِی و سِلمُکَ سِلمِی و حَربِی حَربُ اللهِ} کفایي الاثر/۱۸۴، بحار الانوار۳۶/۳۴۸
معنی:((ای علی جنگ با تو جنگ با من است و صلح با تو صلح با من،وجنگ با من جنگ با خداست.))
(طبق اسناد وشواهد علنی موجود ان دو ملعون عمر(لع) و ابابکر(لع) حق مولای ما علی(ع) را غصب نمودن و پرچم جنگ و دشمنی علیه مولا برافراشتند و با او به جنگ پرداختند،پس اینجا باید گفت :محبت به اهل بیت بدون تبری و دوری از دشمنان انان نه کالعدم بلکه العدم است و هیچ توجیهی را بر خود نمی پذیرد. در همین راستا روایتی از امامان معصوم به ما رسیده ، از جمله انها این است که شخصی به امام صادق (علیه السلام) عرضه داشت:
((همانا شخصی که محبت شما در دل دارد و لکن در برائت از دشمنان شما ضعیف است.))
حضرت فرمود : هیهات! هر کس ادعای محبت ما نماید ولی از دشمنان ما بیزاری نجوید ، دروغ می گوید)) {کتاب السرائر۳/۶۴۰و بحار الانوار ۲۷/۵۸}
و نیز امام هشتم شیعیان سلطان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) کمال دین را ولایتِ همراه با تبری از دشمنان اهل بیت برشمرده و فرموده:
{کمال دین ولایت ما همراه با برائت از دشمنان ماست} (کتاب السرائر۳/۶۴۰ و بحار الانوار۲۷/۵۸)
پس از درک کل این مطالب با یقین و از رو ی محبت به اهل بیت و بغض ز دشمنان اهل بیت بگو:
بر عمر لعنت - بر ابابکر لعنت - بر اولین غصب کننده حق مولا علی(ع) لعنت - بر قاتل کوثر نبی لعنت - بر قاتل محسن علی لعنت - بر بانی هفته وحدت و اورنده وحدت میان دوستان مولا و دشمنان مولا لعنت-بر منکر تبری جوییدن ز دشمنان اهل بیت(علیه اسلام) لعنت - بر منکر اشهد ان علی ولی الله لعنت - بر غصب کننده ضریح حضرت فیروز ابولولو (علیه السلام) و کسی که حرم کسی که قاتل کوثر نبی را بدرک واصل کرده را بسته لعنت-بر عمریان زمانه لعنت - بر سنی و حامیانشان لعنت - بر وهابیت لعنت - بر منکر شهادت بی بی دو عالم حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) لعنت - بر آل سعود لعنت - بر کسانی که حرم دو امام معصوم در کاظمین را مورد اهانت قرار داده اند لعنت - بر کسانی که در ایام عزاو ماتم در ماه محرم شادی و جشن بر پا می کنند لعنت - بر منکر وجود اقدس تبارک و تعالی حضرت صاحب الزمان(عج) منتقم خون بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) و منتقم خون سید الشهدا (ع) لعنت-
به تعداد فضائل و کرامات و خلقت ها و زیبایی های امیر المومنین علی (علیه السلام):
بر عمر حرامزاده لعنت
بر عمر زنازاده و منکر زنازادگی او لعنت
شعری در وصف عمر لعنة الله علیه از ابن حجاج :
من جَدُّهُ خالُهُ وَ والِدُه وَ اُمُّهُ اُخُتُهُ وَ عَمتَهُ
أَجدَرُ أَن یُبغِضَ الوَصِیَّ وَ أَن یُنکِرَ یَومَ الغَدیرِ بَیعَتَهُ
ترجمه:کسی که جد(مادری)او دایی و پدر او هم است و مادرش،خواهر او و عمه
او هم است . چنین نسبی سزاست که وصی پیامبر را دشمن دارد و بیعت خود را با
او در روز غدیر منکر شود.
مرحوم علامه امینی صاحب کتاب قیم الغدیر یکی از شاگردانشون گفتند:
در کربلا روز عاشورا کنار علامه امینی بودم تو صحن امام حسین ایستاده بودیم علمای سنی بغداد هم
اومده بودن در کربلا برای تماشای عزاداری ناگهان هیئت های قمه زن غرق در خون ریختن تو حرم و
بعد هم هیئت های سینه زنی که از سینه ها و زنجیرهاشون خون می ریخت در حالی که تو صورتها زده بودن
یکی از علمای سنی اومد کنار علامه امینی گفت :
این کار جایز است؟
علامه امینی فرمودند:
نه فقط جایز است بلکه واجب است
گفت چطور این وضع برای خودشون درست کردن شما میگید واجبه؟؟؟
علامه امینی فرمودند:
به خاطر قصه غدیر و امامت و امیرالمومنین و خلافت
با اینکه خودتون تو روایت نقل کردین که رسول اکرم فرمود :
انا مدینه العلم و علی بابها ولی در مسئله غدیر به خاطر قلت شیعه و به خاطر تقیه و به خاطر کثرت
دشمنان ما سکوت کردیم و شما حاشا کردیناگر در قصه کربلا هم کوتاه می اومدیم مثل قصه غدیر
حاشا می کردین اگر در قصه کربلا ما این جور نمی کردیم می گفتین امکان ندارد یزید پسر پیغمبر
امام حسین را تنها و تشنه تو کربلا کشته باشه بالاترین مبارزه با کفر و ظلم و مبانی و مذاهب باطل
عزاداری امام حسین است که از هر واجبی واجب تر است .
بر عمر و منکر نوکری مولا لعنت
بسم رب الخدام ، الحسین
چه سخت بود وقتی می دیدی که فرهنگ عاشورا قطره قطره از بین می رود اری واقعا
درد ناک بود خیلی ها نا امید شده بودند خیلی ها فراموش کرده بودند تا اینکه بزرگ
مردی برخاست و فرهنگ عاشورا را زنده کرد و چه زیبا این کار را کرد چقدر زیبا دیگران
را متوجه این مصیبت کرد و چه مظلومانه این کار را کرد در راه حق زنده نگه داشتن فرهنگ
عاشورا چه تهمت ها یی را به جان خرید چه زخم زبانهای را تحمل کرد و عاقبت به وصال
مولای خود شتافت نمی دانم چرا کسانی که خود را شیعه می نامند با زنده کردن
فرهنگ عاشورا مخالفت کردند به این بزرگ مرد تهمت کفر زدند پای خود را فراتر گذاشته
و به او تهمت وهابیت زدند ... مگر هدف وهابیت گرفتن فرهنگ عاشورا از ما نیست ؟چرا
حکمهای مبنی بر تحریم برخی از سنتهای عزاداری دادند؟در جواب می گویند برای اینکه
دشمنان علیه ما تبلیغ نکنند مگر ما نیاز به تعریف ان حرام زادگان داریم که حال به حرف
انها برخی از سنتهای خود را تحریم کنیم نمی دانم چرا ؟اگر می خواهید دشمن علیه
شما تبلیغ نکند دین خود راعوض کنید چرا دیگر در دین غنی و کامل تشیع بدعت می گذارید
چرا حکم به کفر دیوانگان میدهید چرا سگان ارباب را نجس می دانید ؟ شمایی که می گویید
ارباب سگ نمی خواهد ایا به اندازه سگ به ارباب خود وفا دارید یا اینکه به خاطر خوشایند
اهریمنان حکم به تحریم برخی از سنتهای غنی عزاداری میکنید شما انقدر وفا ندارید که
برای خوشایند اهریمنان مداح دل سوخته حضرت ابا عبدالله را مرتد میدانید مگر غیر این
است که سید جواد ذاکر رحمه الله علیه فرهنگ عاشورا را زنده کرد حال چه شده ؟
ان وقتی که این فرهنگ در خطر بود کجابودید ؟ ان وقتی که این فرهنگ مانند شمعی
در حال اب شدن بود کجا بودید؟
بر عمر و منکر سرشکستن برای مولا لعنت
عاشق اگر سر شکند جایز است
چوب محمل شاهد این افتخار زینب است
اری افتخار بزرگ حضرت ام المصاب بی بی حضرت زینب را رد می کنند چرا؟
نمی دانم مگر غیر از این است که شیعیان دین خود را مدیون حضر ت سید الشهدا
وحتی مدیون قطرات خون حضرت علی اصغر هستند چرا عدهای نمی خواهند
این حقیقت را بداند که حتی خود را برای حسین کشتن هم کم است به این منظور
این وبلاگ را ایجاد کرده تا شیعیان را از حقیقت عزاداری برای وجود مقدس حضرت
ابا عبدالله اگاه سازم باشد که موجب هدایت بدعت گذاران شود.
همین که بانوان حرم اسب تو را بلازده و خواری رسیده دیدند و زین تو
را بر ان واژگون یا فتند از پس پرده خیمه ها بر امدند در حالی که گیسوانشان
را بر چهره ها پریشان ساخته و سیلی بر صورتهایشان می زدند و با صدای
بلند فریاد می کشیدند (فرازی از زیارت ناحیه مقدسه)
اری چنین است که از داغ سالار شهیدان زمین و اسمان
خون گریستنداسوه دلدادگی حضرت زینب از داغ محبوب خود
سر به محمل کوبید گریبان چاک زد تا بفهماند عظیمت این مصیبت
را ولی افسوس عده ای جاهل در لباس علمای دین نمی فهمند
و مصیبت شاه عالم حسین بن علی را با مصیبت های خود
قیاس می کنند و نمی توانند درک کنند که چرا عاشقان
این شاه از داغ این مصیبت به سر و صورت خود می زنند و خود
را مجروح می کنند البته که اولین قیاس کننده شیطان است
و اینان بدون شک پیروان ملعونند کسانی که برای عقیده
خویش تاریخ را منحرف میکنند منکر افتخارحضرت ام المصائب
یعنی سر شکستنه ان بی بی می شوند زندگی نامه
بزرگان را مطابق میل خود تحریف می کنند چرا؟!
اللهم العن جبت و الطاغوت و بنتیهما و محبیهما
بر وهابیت نجس لعنت ـ بر اعضای شورای سقیفه لعنت ـ بر قاتل کوثر نبی لعنت ـ
بر قاتل محسن علی(ع) لعنت ـ بر تاجر خون سید الشهدا حسین(ع) لعنت ـ
بر غاصب منبر حسین (ع) لعنت ـ بر منکر فضائل مرتضی علی (ع) لعنت ـ
بر هارون رشید(لع) لعنت ـ بر حفصه و عایشه(لع) لعنت ـ بر ابابکر(لع) لعنت
بر جعده (لع) لعنت ـ بر منکر وجوب اشهد ان علی ولی الله لعنت ـ
بر غاصبین القاب امیرالمومنین(ع) لعنت
بر منکر و سارق ضریح حضرت ابولؤلؤ (ع) لعنت
بر منکر واقعه شهادت بی بی دو عالم صدیقه کبری(س) لعنت
بر عممممممممممممممممممممممممممممممممممممممر لعنت
























((ثم العن الثانی))
مر ابار نکوناید ز روی اعتقاد حق زهراخوردن ودین پیمبرداشتن
1-((هَلِ الدَّینُ إلاّ الحُبُّ وَ البُغضُ))
آیادین چیزی جزحّب وبغض است.
( امام باقر(ع):حدیث114ازفرات کوفی/428،بحارالانوار)
2-((مُدِّعِی حُبُّ عَلِی وَ عِداه،مِثلُ مَن أنکََرَ حَقّاً وأقَّر))
یعنی:کسی که ادّعای محبّت علی(ع)را دارد وهم
دشمنان آن حضرت را دوست می دارد،مانند کسی
است که حقی را هم انکار می کند وهم به آن
اقرار می کند.
3-((هَیهات!کَذِبَ مَنِ ؤأدَّعَی مَحَبَّتَنا وَ لَم یتَبَرَّء مِن عَدُوَّنا))
امام صادق(ع)فرمود:هیهات!هر کس اِدّعای محبّت ما
نماید ولی از دشمنان ما بیزاری نجوید،دروغ می گوید.
(کتاب السرائر3/640،بحار الانوار27/58)
4-((کَمالُ الدَّینِ وِلایتُنا،والبَرائةُ مِن عَدُوِّنا))
حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرموده است:
کمال دین ولایت ما همراه با تبرّی از دشمنان
ماست. (کتاب السرائر3/640،بحار الانوار27/58)
5-((عَن أبِی حَمزَةَ الثُّمَالِی قالَ:قُلتُ لابی جَعفَر(ع):وَمَن أعداءُ اللهِ ،اصلَحَکَ الله؟
- قالَ:الاوثانُ الاربَعَة. قُلتُ:وَمَن هُم؟ -قالَ:أبوالفُصَیل و رَمع و نَعثَل
ومُعَاوِیة ومَن دانَ دِینَهُم،فَمَن عَادی هؤلاء ِفَقَد عَادی اَعداءَاللهِ.))
ابوحمزه ثمالی می گوید:به امام باقر(ع)عرض
کردم:اصلحک الله، دشمنان خدا کیستند؟
فرمود:بتهای چهارگانه. فرمودم:انها کیستند.
-حضرت فرمود:ابوالفضیل[ابوبکر]ورمع[عمر]و
نعثل[عثمان]ومعاویة وهرکس به دین ایشان
معتقدباشد،پس هرکس بااینان دشمنی نماید،با
دشمنان خدا دشمنی کرده است .
(تغسیرعیاشی2/268،بحارالانوار27/57)
6-((ثَلاثَة لایکَلِّمُهُمُ اللهُ یومَ القِیامَةِ ولایزَکِّیهِم وَلَهُم عَذابٌ ألِیمٌ:مَنِ ادَّعی إمامَةً مِنَ اللهِ
لَیسَت لَهُ ومَن جَحَدَإمامًا مِنَ اللهِ ومَن زَعَمَ أنَّ لَهُما فِی الإسلام نَصِیبًا))
امام صادق فرمود:3تن هستندکه خداوند در
روزقیامت با آنها تکلُّم نمی کند:کسی که به
دروغ ادّعای امامت ازجانب خدا کند،کسی که
باامام ازطرف خدابه ستیزافتدوکسی که
گمان نمایدکه برای عمر(لع) وابابکر(لع)
دراسلام نصیب وبهره ای است. (کافی1/373)
بر عمر و منکر سرشکستن برای مولا لعنت
بر عمر زنازاده و منکر زنازادگی او لعنت